سرویس: ورزشی کد خبر: 9941 ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل خبرداد؛

درخشش پاراتکواندوکاران اردبیلی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی

رئیس هیات تکواندو استان اردبیل از درخشش پاراتکواندوکاران استان اردبیل در رقابت های انتخابی تیم ملی خبرداد و گفت: پاراتکواندوکاران اردبیلی در این رقابت ها صاحب دو مدال نقره و برنز شدند.

درخشش پاراتکواندوکاران اردبیلی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی

به گزارش ابصارخبر، تورج خوشروزی رئیس هیات تکواندو استان اردبیل در جمع خبرنگاران از درخشش پاراتکواندو استان اردبیل در رقابت های ملی خبرداد و گفت: پاراتکواندو کاران اردبیلی در رقابتهای آزاد پاراتکواندو زنان و مردان کشور صاحب دو مدال نقره و برنز شدند.

وی گفت: رقابت های قهرمانی آزاد کشوری پاراتکواندو جوانان و بزرگسالان ورودی اردوی تیم ملی،  جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان در سال  2023 در دو بخش مردان و زنان به میزبانی خانه تکواندو در محل فدراسیون تکواندو برگزار شد.

خوشروزی گفت: طوبی عباس زاده‌ در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم در بخش بانوان موفق به کسب مدال نقره شد و احسان دشتی در وزن منهای۶۳ کیلوگرم‌ نیز در بخش آقایان‌ موفق به کسب مدال برنز این دوره از رقابت ها شد.

وی به لیگ تکواندو استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت:رقابت های انفرادی لیگ تکواندو استان اردبیل در مردان به کار خود پایان داده و از ماه جاری نیز لیگ تکواندو بانوان در رده های سنی در محل خانه تکواندو اردبیل برگزار خواهد شد.