نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

کد خبر: 9944 ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع):

شهدای ورزشکار، مدالشان پلاکشان بود/ مسابقات استانی فوتسال جام حماسه ماندگار 9دی برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس(ع) به تشریح برنامه‌های ورزشی ویژه دهه‌ی بصیرت در استان پرداخت و گفت: برگزاری مسابقات فوتسال،والیبال و هنرهای رزمی در کنار نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی از جمله برنامه‌های فرهنگی و ورزشی تربیت بدنی سپاه برای ورزشکاران در دهه بصیرت بود.

شهدای ورزشکار، مدالشان پلاکشان بود/ مسابقات استانی فوتسال جام حماسه ماندگار 9دی برگزار می‌شود

به گزارش ابصارخبر، شاهین زارعی معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (علیه اسلام) استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، به تشریح برنامه‌های ورزشی ویژه دهه بصیرت در نواحی و اقشار بسیج استان اردبیل پرداخت و گفت: برگزاری مسابقات استانی فوتسال جام حماسه ماندگار 9دی، مسابقات قهرمانی فوتسال بسیج استان، مسابقات ورزش های بومی محلی خواهران، همایش پیاده‌روی با خانواده، کوهپیمایی و صعود به قلل(در مرکز استان و شهرستان)، جشنواره ورزش های بومی محلی(در مرکز استان و شهرستانها)،جشنواره فرهنگی ورزشی پایگاه‌ها، تجلیل و دیدار از خانواده شهداء و ورزشکارن، نشست روشنگری و بصیرت افزایی ورزشکاران، مسابقات فوتسال، والیبال، تیراندازی، دارت، طناب کشی، فوتبال دستی، تنیس روی میز،  مسابقات رزمی در رشته های مختلف (تکواندو ، کارته دفاع شخصی و غیره) از جمله برنامه‌های ورزشی تربیت بدنی سپاه استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت حماسه 9دی درسطح  استان بود.

وی از ورزش به عنوان مهمترین عامل آمادگی ذهن و بدن برای دریافت مفاهیم نام برد و گفت: ورزش باعث می شود تا هر انسانی آمادگی دریافت مفاهیم والا و تحلیل داده را داشته باشد و بتواند با تحلیل مسائل به بصیرت و آگاهی برسد.

زارعی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات مسابقات استانی فوتسال جام حماسه ماندگار 9 دی در استان پرداخت و گفت: این مسابقات به مناسبت دهه بصیرت و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور 71 تیم از بسیج محلات و ادارات سراسر استان از 8 دی ماه آغاز شده تا دهه فجر سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این دوره از رقابت‌ها 52 تیم از بسیج مساجد و محلات شهرستان اردبیل با ( 107 بازی )و 19 تیم  از بسیج ادارات کل با (32 بازی) شرکت دارند.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (علیه اسلام) در ادامه سخنان خود به مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج نواحی استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقات نیز که با حضور 8 تیم از شهرستان‌های تابعه، همزمان با دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در باشگاه مقاومت بسیج اردبیل در 15 و 16 دی ماه سال جاری برگزار شد، تیم بسیج شهرستان بیله سوار به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم شهرستان پارس آباد نیز نائب قهرمان شد.

وی به بازی‌های بومی و محلی نیز اشاره کرد و گفت: یک دوره مسابقه بازی‌های بومی و محلی ویژه خواهران بسیجی با مشارکت هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان با شرکت 6 تیم و 60 ورزشکار بسیجی در شهرستان اردبیل برگزار شد.

زارعی به صعودهای سراسری تیم کوهنوردی بسیج نیز در مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تیم کوهنوردی ستاد سپاه استان اردبیل نیز به مناسبت دهه بصیرت به ارتفاعات حویق استان گیلان صعود کرد.

زارعی به اختتامیه مسابقه فوتسال شهرستان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این مسابقه نیز که با حضور 40 تیم بسیج مساجد و محلات با مشارکت شهرداری اردبیل در اوایل دی ماه آغاز شده است دیروز با شناخت قهرمان به کار خود پایان داد.

معاون تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (علیه اسلام)  هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را کمک به حفظ انسجام بسیجیان در اجرای ماموریتها ، افزایش سطح سلامت عمومی جامعه هدف  و مقدمه‌ای برای مسابقات ورزشی ویژه کنگره ملی  بزرگداشت3400 شهید استان اردبیل  عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ج