سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9946 ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین:

15 عنوان برنامه در هفته شوراهای آموزش‌ و پرورش سرعین برگزار می‌شود

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان سرعین از برگزاری 15 عنوان برنامه در هفته شوراهای آموزش‌ و پرورش در این شهرستان خبر داد و گفت: مشارکت در تصمیم‌گیری‌های آموزش‌ و پرورش سبب رشد و بالندگی نظام تعلیم‌ و تربیت می‌شود.

15 عنوان برنامه در هفته شوراهای آموزش‌ و پرورش سرعین برگزار می‌شود

به گزارش ابصارخبر، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته شوراهای آموزش‌ و پرورش با حضور سجاد گلی رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان سرعین و جمعی از کارشناسان امر در این شهرستان برگزار شد.

گلی به تبیین اهمیت نقش شوراها در رشد و بالندگی امر تعلیم‌ و تربیت در آموزش‌ و پرورش پرداخت و گفت: در هفته شوراهای آموزش‌ و پرورش بیش از 15 عنوان برنامه در شهرستان سرعین برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش نهادی اجتماعی و برآمده از بطن جامعه است گفت: لازمه آموزش مشارکت همه عوامل و عناصر دخیل در فرآیند یاددهی یادگیری است و این در ذات آموزش و پرورش است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرعین گفت: بدون تردید مشارکت در تصمیم گیری‌های آموزش و پرورش، سبب رشد و بالندگی نظام تعلیم و تربیت شده و این امر زمینه‌ساز جامعه پویا می‌شود. 

گلی در پایان سخنان خود شورای آموزش و پرورش را بستری برای تصمیم سازی و تأثیر گذار در امر تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت:: شورای آموزش و پرورش بازوی توانمند آموزش و پرورش در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت است.

 

خبرنگار: نعمت گنجی

انتهای پیام/ج