نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 9969 ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

بیانیه دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی

دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه‌ای تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا را محکوم کرد.

بیانیه دانشگاه محقق اردبیلی در محکومیت تحریم بسیج دانشجویی

به گزارش ابصارخبر، دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه‌ای تحریم بسیج دانشجویی توسط اتحادیه اروپا را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی تشکلی انقلابی است که به فرمان امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی، برای دفاع از اسلام، انقلاب و پاسداری از اصول تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی، ترویج اسلام ناب محمدی(ص)، پاسخ به مسائل اعتقادی بسیجیان و جلوگیری از نفوذ ایادی بیگانه، تلاش برای ایجاد حکومت بزرگ جهانی اسلام و ترویج تفکر بسیج در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تشکیل گردیده است.
بسیج دانشجویی همواره منشا آثار خیر در دانشگاه ها و به ویژه دانشگاه محقق اردبیلی بوده و در مناسبت ها و وقایع مهم در کنار مجموعه مدیریتی دانشگاه بوده است.
قطعا تحریم بسیج دانشجویی از سوی اتحادیه اروپا نشانه ضعف، استیصال، درماندگی، خشم و کینه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مواجهه با قدرت روزافزون فرزندان انقلاب و خدمات بسیج دانشجویی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
از این رو دانشگاه محقق اردبیلی ضمن‌ محکومیت این اقدام خبیثانه و مغرضانه اتحادیه اروپا، از فعالیت ها و اقدامات بسیج دانشجویی حمایت کرده و اعلام می کند که همواره پشتیبان و حامی فعالیت ها و اقدامات انقلابی بسیج دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی است.

 

انتهای پیام/ج