نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: علم و فناوری کد خبر: 10027 ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷

مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی استان اردبیل :

آموزش بیش از 8 هزار نفر سربازان وظیفه در اردبیل

مدیر مرکز آموزش جهاددانشگاهی استان اردبیل از آموزش ۸۴۸۷ نفر از سربازان وظیفه این استان در طرح «سرباز ماهر» تا پایان آبان ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

آموزش بیش از 8 هزار نفر  سربازان وظیفه در اردبیل

بهزاد شایقی در گفت‌وگو با ابصارخبر به طرح «سرباز ماهر» در استان، اظهار کرد: تاکنون چهار فاز از این طرح در بسیاری از استان‌های کشور اجرایی شده و امسال فاز پنجم این طرح در استان اردبیل به اجرا درآمده است.

وی افزود : طرح سرباز ماهر یا  همان دوره مهارت آموزی به سربازان، یکی از طرح‌هایی است که به صورت مشترک توسط جهاددانشگاهی و با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین وزارت ورزش و جوانان در حال برگزاری است.

 مدیر اجرایی طرح سرباز ماهر در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی  استان اردبیل با اشاره به آغاز اجرای طرح سرباز ماهر از اردیبهشت ماه امسال در این استان گفت: در این طرح سربازان  وظیفه دو مرکز آموزشی شهید بیگلری شهرستان مشگین شهر و شهید مدنی شهرستان اصلاندوز تحت آموزش قرار می‌گیرند.

شایقی از اجرای موفق این طرح در استان خبر داد و تکمیل چرخه مهارت آموزی سربازان را اقدامی اساسی در کمک به حوزه اشتغال کشور دانست.

وی با بیان اینکه آموزش‌های طرح سرباز ماهر در دو دسته «مهارت‌های زندگی» و «آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی» ارائه می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها تحت آموزش‌های مبانی حقوق و  سواد مالی و آشنایی با سواد رسانه و فضای مجازی و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی، اشتغال و کارآفرینی  قرار می‌گیرند.

مدیر اجرایی طرح سرباز ماهر در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی  استان اردبیل یادآور شد: اجرای این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

 

خبرنگار: ابراهیم عزیززاده

 

انتهای خبر/