پربازدیدترین ها

کد خبر: 1360 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل:

هفته دفاع مقدس، نمادی غرورآفرین و پرافتخار از فرزانگی ملّت ایران است

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت:هفته دفاع مقدس نمادی غرورآفرین و پرافتخار از فرزانگی ملّت سرفرازی است که خاطرات دلاوری­های آن در تاریخ شکوهمند این دیار تا ابد خواهد ماند.

هفته دفاع مقدس، نمادی غرورآفرین و پرافتخار از فرزانگی ملّت ایران است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، مهرداد محرم زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل دفاع مقدس را نام آشناترین واژه در قاموس حماسه ­های مقاومت، پایداری و ایستادگی عزّت ­آفرین ملّت همیشه پیروز ایران اسلامی خواند و گفت: هفته دفاع مقدس نمادی غرورآفرین و پرافتخار از فرزانگی ملّت سرفرازی است که خاطرات دلاوری­های آن در تاریخ شکوهمند این دیار پاک تا ابد به یادگار خواهد ماند. 

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل استقلال، آزادی و عزّت کنونی مردم ایران را مرهون خون پاک شهدا، به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که با حفظ اتحّاد و همبستگی هیچ قدرتی توانایی دست ­اندازی به مرزهای کشورمان را ندارد.

محرم زاده با بیان اینکه هفته دفاع مقدس سالروز پاسداری از ارزش­ها و مرزهای شرف و عقیده در راستای آرمان ­های والای اسلامی و انقلابی است، وحدت، ایثار و تمسک به دستورات الهی را از مهمترین برکات دفاع مقدس خواند و گفت: این هفته جلوه­ گاه عاشورایی اثبات هنر عشق ­ورزی ایثارگرانی است که خالصانه و به نیت قرب الهی و صیانت از کیان، عزّت و شرف ایرانی، نقوشی زرین در دفتر انقلاب ترسیم کردند.

وی در پایان سخنان خود نسبت به حفظ ارزش‌ها، آرمان­ها و دستاوردهای حماسه عظیم هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: باید در تمام مراحل زندگی رهرو راستین راه امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر باشیم.

انتهای پیام/