پربازدیدترین ها

کد خبر: 1912 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۳

در آستانه اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی

یادواره شهدای دانشجویان فنی اردبیل برگزار می شود

مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید علم الهدی اردبیل گفت: در آستانه اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل، یادواره 9 شهید دانشجوی رشته های فنی و مهندسی در دانشکده فنی پسران اردبیل برگزار می شود.

یادواره شهدای دانشجویان فنی اردبیل برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، غلامرضا نیکخو مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید علم الهدی بسیج دانشجویی اردبیل از برگزاری یادواره شهدای دانشجویان رشته های فنی و مهندسی اردبیل در 26 بهمن خبرداد و گفت: در این یادواره که در آستانه اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور برگزار می شود،سعی داریم تا ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، روحیه شهادت طلبی و ایثار و فداکاری را به دانشجویان منتقل کنیم.

نیکخو با بیان اینکه شهید علم الهدای مصداق کامل دانشجوی پیرو خط امام خمینی (ره) بود و دانشجویان امروز باید از سیره و سلوک زندگی این شهید الگو گیرند، گفت: برای بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام و انقلاب و بویژه شهدای دانشجوییان فنی و مهندسی مراسمی در خور این عزیزان با حضور دانشجویان دانشکده های فنی اردبیل و رؤسای دانشگاهها  و ادارات با سخنرانی سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل تدارک دیده شده است.

وی،اجرای زنده نماهنگ مدافعان حرم جهت پاسداشت شهدای جبهه مقاومت توسط مهدی فهمی و تجلیل از خانواده شهدای دانشجویان فنی اردبیل را از دیگر بخش های این یادواره عنوان کرد.

یادواره شهدای دانشجویان فنی اردبیل با سخنرانی سردار بابازاده در آموزشکده فنی پسران اردبیل(فنی و حرفه ای رازی) و با حضور خانواده های شهدای دانشجویان فنی و دانشجویان علاقمند صبح روز 26 بهمن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/