پربازدیدترین ها

کد خبر: 1919 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵

لیست اصولگرایان استان اردبیل رسانه ای شد

ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل شب گذشته افراد و کاندیدهای مورد حمایت خود را در سطح استان و به تفکیک شهرها رسانه ای کرد.

لیست اصولگرایان استان اردبیل رسانه ای شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از به نقل از  پایگاه خبری آذرسلام، ائتلاف اصولگراین استان اردبیل شب گذشته اسامی لیست این طیف را رسانه ای کرد.

 

هوشنگ نامدار دبیر و سخنگوی اصولگرایان استان اردبیل در این جمع اظهار داشت: بعد از بررسی های انجام شده شامل نظر سنجی ها، گمانه زنی و مشورت با طیف ها و افراد مختلف به نتایج فعلی رسیده است.

دبیر گروه اصولگرایان استان اردبیل تصریح کرد: ضمن احترام به تمامی کاندیدهای اصولگرا افراد و چهره های ذیل برای ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل برگزیده شده اند:

از حوره اردبیل:

  1. منصور حقیقت پور
  2. مصطفی افضلی فرد
  3. صدیف بدری

از حوزه مشگین شهر:

محمود عباسزاده مشگینی

از حوزه کوثر و خلخال:

بشیرخالقی

از حوزه گرمی:

ولی اسماعیلی

از حوزه پارس آباد و بیله سوار:

امیدعلی رعنایی

نامدار گفت: هر کدام از این افراد متعهد شدند تا اساسنامه و مفاد اصولگرایی را با تمام قوت رعایت کرده و مدافع آن باشند.

وی با بیان اینکه لیست اصولگرایان به مدیریت آیت الله مصباح یزدی و موحدی کرمانی تکمیل و مدیریت می شود تصریح کرد: اگر کاندید و افرادی که با عنوان اصولگرایی پا به عرصه گذاشته اند در مسیر حرکت از این اهداف عدول و انحراف یابند در مقابل آنها ایستادگی خواهیم کرد.

هوشنگ نامدار این طیف را متعهد و موظف به عمل به سیاست گذاری و برنامه ریزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دانست و ادامه داد: آنچه حساس و مهم بوده حضور گسترده هوادارن کاندیدها و مردم در پای صندوق های رای بوده و طبیعتاً هر آنچه که مردم انتخاب کنند قابل قبول و صحیح است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل تاکید کرد: حضور یک کاندید در هر دو جناح از مهالات بوده بنابراین با بررسی های انجام شده و قبول طرف های مقابل، این لیست برای انتخابات معرفی شده است.

انتهای پیام/