پربازدیدترین ها

کد خبر: 1921 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام؛

انتخابات 7 اسفند، عید ملی ایرانیان است/ "اخلاص و صداقت شهدا" سرلوحه مسئولان کشور قرارگیرد

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام با بیان اینکه مسئولان کشور باید اخلاص و صداقت شهدا را باید سرلوحه تمام امور خود قرار دهند،از ملت ایران خواست تا با حضور یکدست خود پای صندوق های رأی ضمن نمایش وحدت ملی این روز حماسی را جشن بگیرند.

انتخابات 7 اسفند، عید ملی ایرانیان است/ "اخلاص و صداقت شهدا" سرلوحه مسئولان کشور قرارگیرد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای دانشجویان فنی اردبیل در آموزشکده فنی و حرفه ای پسران اردبیل ضمن روایت خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهید داور یسری بعنوان فرمانده سپاه اردبیل گفت: شهدا با نثار بهترین دارایی خود که همان خونشان است بهترین فرصت ها را برای به کمال رسیدن ایرانیان بوجود اوردند.

بابازاده از دانشجویان و اساتید دانشگاه ها خواست تا با الگو قرار دادن شهدا بعنوان انسان های فرصت ساز، بتوانند با مدیریت دل های مردم علاوه بر ایجاد فرصت های سازنده جلوی فرصت سوزی ها و فرصت طلبی ها را گرفته و عاقبت بخیر شوند.

وی از دوران جوانی بعنوان انگیزه ایجاد فرصت سازی نام برد و گفت: دوران کهنسالی، دوران فکر کردن به فرصت های از دست رفته است زمانی که انسان کاری جز افسوس خوردن  از دستش بر نمی آید.

فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دشمن همواره در صدد است تا با کوچک شمردن کارهای بزرگ ما روحیه مردم را تضعیف کرده و بتواند با بزرگ نمایی اشتباهات به اهداف پلید خود دست پیدا کند، غافل از اینکه روحیه انقلابی و ضد استکباری مردم ایران  باعث تمسخر آمریکا در جهان شده است.

بابازاده با اشاره به توان علمی دانشمندان ایرانی گفت: اگر ما توان هسته ای نداریم چرا دشمن دست به ترور دانشمندان ما زده است.

وی گزینه های روی میز مطرح شده توسط سردمداران استکبار را یاداورر شد و گفت: ایمان و توکل خالصانه به قدرت الهی علاوه بر دستگیری تفنکداران آمریکایی در مرزهای آبی ما، اقتدار نظامی ایران در جهان را به تصویر کشاند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام افزود: نیروهای آمریکایی در تجاوز اخیر خود با اینکه از توان بسیار بالای تجهیزات نظامی برخوردار بودند حتی فکر نگاه کردن به سلاح های پیشرفته خود را در برابر اقتدار و عظمت توان رزمنده های اسلام نداشته و تنها با گریه و زاری خود، توانستند ذلت و خواری استکبار را در برابر عظمت اسلام به تصویر بکشند.

بابازاده عظمت رزمندگان اسلام را مدیون ایثارگری های شهدایی چون شهدای دانشجو دانست و گفت: خفت و خواری یکی از قدرتمندترین ارتش های از بن تا دندان مسلح جهان یعنی رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ 33 روزه لبنان نیز حاکی از اقتدار انقلاب اسلامی ایران در خارج از مرزهای ایران است.

وی با بیان اینکه تاریخ نشان داده است که هیچ قدرتی توان مقابله با اراده خداوند متعال را ندارد گفت: همان قال صادق ها و قال باقر ها، توان موشکی، زرهی و رزمی ما هسیتند که توانستند در هر شرایطی تمام اصول های با قاعده و بی قاعده ارتش های جهان را زیر پای خود بگذارند.

فرمانده سپاه حضرت غباس علیه السلام، تبلیغات 2500 شبکه ماهوارهای علیه ایران اسلامی را متذکر شد و گفت: امروز پیشرفت های کنونی ایران اسلامی با وجود همه توطئه ها و جنگ های نا برابر سخت و نرم، کارامدی نظام را در برابر همه کشورهای جهان ثابت کرده است.

بابازاده با اشاره به خاطراتی از شهید تجلایی گفت: اعتقاد و ایمان راسخ مبارزان انقلاب اسلامی و رزمندگان دوران دفاع مقدس باید به نسل کنونی و میراث داران انقلاب منتقل شود تا بزودی شاهد به ثمر نشستن آرمان های انقلاب در همه ابعاد شویم.

وی رشادت های شهید چمران در منطقه کرستان را یاداور شد و افزود: اگر با تمام صداقت و اعتقادات دینی صدر اسلام وارد عمل شویم، هیچگاه  در هیچ میدانی بازنده نبرد نخواهیم شد.

وی به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: معمولا در چنین مواقعی همه خودشان را یار باکری و امام (راحل) نشان می دهند غافل از اینکه هر کس که از اصالت برخوردار است توان زدن حرف اول و آخر را دارد.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام با اشاره به آغاز جنگ در سال 59 با هجوم 12 لشگر  و اشغال خاک کشور گفت: زمانیکه رزمندگان اسلام چیزی جز اراده پاک و ایمان خالص برای مقابله با دشمن از بن تا دندان مسلح نداشتند، توانستند جلوی استکبار و ابرقدرت های آن زمان مقاومت پیروزمندانه ای انجام دهند.

بابازاده افزود: امروز رزمندگان اسلام علاوه بر برخورداری از ایمان و اخلاص پاک از توان نظامی قابل توجهی نیز برخوردارند بطوریکه در هر لحظه می توانند پاسخ های دندان شکن و رسوا کننده ای به متجاوزین از هر نقطه به مرزهای کشور را بدهند.

وی رونمایی از شهرک های موشکی ایران را در این زمینه عنواk و خاطر نشان کرد: امروز در اوج عظمت و اقتدار نظامی، ایران اسلامی همپای کشورهای پیشرفته نظامی، ضمن حفظ همان ایمان راسخ و محکم، آماده رویارویی با هر متجاوزی است.

بابازاده توان بالا و بصیرت بی بدیل مقام معظم رهبری را ستود و گفت: فرمانده کل قوا با بینش و بصیرت الهی خود تا کنون توانسته جلوی 9 حمله مسلم دشمن را بگیرد و این میسر شدنی نبود جز اینکه فکر نابی بتواند به اراده الهی متصل شود.

وی افزود: اگر ما سرباز واقعی و جان بر کف مقام معظم رهبری بودیم و می توانستیم به تمام اندیشه های عالمانه وی جامعه  عمل بپوشانیم، کشور اسلامی ما  اکنون مدینه فاضله ای بود که بی کاری و مشکلاتی از این قبیل در کشور ما معنی نداشت.

 اخلاص و صداقت باید سرلوحه مسئولان کشور باشد

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام اظهار در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به کسانی که در صدد هستند با انجام کارهای ناشایست و اعمال ناپخته، دانسته و ندانسته به کشور و انقلاب از پشت خنجر می زنند هشدار داد تا ضمن دست کشیدن از کارهای نسنجیده خود، با اعمال خوب همراه با صداقت و اخلاص، دل مردم را به دست بیاورند چونکه فرزندان همین مردم باعث ایجاد آسایش، اقتدار و امنیت کنونی کشور در جهان شده اند و اگر به این کارهای خود ادامه دهند قطعا با پاسخ های داندان شکن فرزندان انقلابی این مرز و بوم رو به رو خواهند َشد.

 بابازاده با بیان اینکه دستگیری تفنکداران امریکایی در حالی رخداد که دشمن در اندیشه پیروزی حاصل از برجام به سر  می بردند، گفت: مسئولان باید خاکستر مردمی باشند که خالصانه جهت تحقق آرمان های انقلاب با تمام وجود در همه شرایط پا به عرصه نهاده اند.

وی در پایان سخنان خود از همه مردم دعوت کرد تا با حضور حماسی خود پای صندوق های رأی در 7 اسفند،  عید شکوهمند دیگری همچون 22 بهمن را رقم زده و جشن بگیرند.

انتهای پیام/