پربازدیدترین ها

کد خبر: 1975 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اردبیل و مدافعان حرم برگزار شد

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اردبیل و مدافعان حرم با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اردبیل و مدافعان حرم برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، پیش از ظهر امروز یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اردبیل با محوریت تجلیل از مقام شامخ شهیدان "مهدی مرادی" و " دکتر داود اصغری " و با آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مجید خدابخش استاندار اردبیل در نمازخانه دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

در مراسم حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های فرهنگیان و پیام نور اردبیل ضمن عرض خیر مقدم، شهداء را انسان های پاک و دلباخته ای دانست که تنها جهت کسب رضای خداوند جان خود را تقدیم اسلام کردند.

مجید خدا بخش استاندار اردبیل نیز در این مراسم با بیان اینکه امروزه دانشجویان و نخبگان نقش بسیار عظیمی در تداوم راه شهدای والامقام و احیای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند، گفت: دانشجویان با حضور در عرصه‌های علمی و فرهنگی ‌می‌توانند نقش بسزایی در ادامه راه شهدا داشته ایفا کنند.

استاندار اردبیل گفت:دانشجویان و اساتید ماموریت و رسالت بسیار خطیری در ترویج گفتمان انقلاب اسلامی به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند چرا که دشمنان با استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای در صدد تضعیف فرهنگ جامعه هستند.

وی در پایان سخنان خود از دانشجویان خواست در دو عرصه فرهنگی و اقتصادی تلاش و کوشش کنند و با الگو قرار دادن اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های خود نقش بسزایی در پویایی اقتصاد منطقه و جامعه ایفا کنند.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهدای انقلاب اسلامی گفت: دانشجویان هم‌اکنون می‌توانند با ادامه راه شهدای والامقام گام بزرگی در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی بردارند که نیاز است در این راستا اهتمام ویژه‌ای اتخاذ شود.

وی با اشاره به تحولات اخیر و کشتار مسلمانان در کشورهای یمن، سوریه و عراق افزود: این جنایات و کشتار توسط استکبار جهانی مهندسی شده است و ما باید با وحدت و همدلی تمام نقشه‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کنیم که این یک وظیفه خطیر و همگانی است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با انتقاد از بداخلاقی‌های انتخاباتی در انتخابات اخیر گفت: متاسفانه در این انتخابات شاهد بسیاری از تهمت‌ها و دروغ‌های ناروا بودیم که به جامعه آسیب جدی وارد کرده است.

وی تنها راه رهایی از این گرفتاری بزرگ را طهارت باطنی و توبه عمومی عنوان کرد.

یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور اردبیل و مدافعان حرم با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و دانشجویان و اساتید در دانشگاه پیام نور اردبیل باسخنرانی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار اردبیل، پخش نماهنگ و مداحی در نمازخانه دانشگاه پیام نور اردبیل برگزار شد.

در این مراسم از خانواده دانشجوی شهید "مهدی مرادی" که در مبارزه با اشرار و منافقین در شمالغرب کشور به شهادت رسید، تجلیل شد.

انتهای پیام/