پربازدیدترین ها

کد خبر: 1998 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰

در آستانه روز ملی گرامیداشت شهدا

سومین کاروان راهیان نور دانشجویی اردبیل به جنوب کشور اعزام شد

سومین کاروان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل متشکل از دانشجویان برادر از مقابل مسجد دانشگاه ازاد اردبیل به مناطق عملیاتی اعزام شد.

سومین کاروان راهیان نور دانشجویی اردبیل به جنوب کشور اعزام شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، سومین کاروان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل متشکل از دانشجویان برادر با بدرقه روسا و مسئولین فرهنگی دانشگاه های اردبیل، سپاه و بسیج دانشجویی از مقابل مسجد دانشگاه ازاد اردبیل به مناطق عملیاتی اعزام شد.
علی شامل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در مراسم بدرقه که در مسجد دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل با حضور زائران دانشجو،روسای دانشگاه های اردبیل و مسئولین فرهنگی دانشگاهها و سپاه و بسیج دانشجویی برگزار شد از دانشجویان خواست تا نهایت استفاده از مدت زمان این اردوی معنوی گرفته  و با تقویت روحیه ایثار و شهادت در خود به استقبال سال جدید بروند.
وی جبهه را دانشگاهی بزرگ توصیف کرد و گفت: شهدا اساتید دانشگاه جبهه هستند و زائران دانشجو با کمی بصیرت می توانند ره توشه مناسبی برای خود از این میدان برای خود و دانشگاه به ارمغان بیاورند.
قرائت زیارت عاشورا, مداحی، زیارت شهدای گمنام و عبور از دروازه قران کریم از جمله برنامه های مراسم بدرقه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بود.
پیش این کاروان های اول و دوم راهیان نور دانشجویی استان اردبیل  متشکل از دانشجویان خواهر در تاریخ های 14 و 17 اسفند به ترتیب از مقابل مساجد دانشگاه های علوم پزشکی اردبیل و محقق اردبیلی جهت بازدید از مناطق عملیاتی به جنوب کشور اعزام شده بودند.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

15.jpg

14.jpg

15-(1).jpg

16.jpg

17.jpg

انتهای پیام/