کد خبر: 2035 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰

تونل‌های وحشت در جاده اردبیل

با وجود اینکه چندین سال از افتتاح جاده اردبیل- سرچم می گذرد اما همچنان تعدادی از تونل های این مسیر فاقد روشنایی است.

تونل‌های وحشت در جاده اردبیل

به گزارش ابصارنیوز، جدای از این که جاده اردبیل-سرچم در بخش هایی از مسیر خود همچنان ناایمن است و همین مسئله موجب تصادفات می‌شود اما آنچه که در تعطیلات نوروزی بسیاری از مسافران و میهمانان عبوری از این جاده را به شدت آزار می‌دهد فقدان روشنایی در بسیاری از 12 تونل موجود در این مسیر است.

تاریکی در برخی تونل‌های جاده اردبیل- سرچم به حدی است که رانندگان حتی با روشن کردن چراغ های نوربالا توان تشخیص دقیق مسیر خود را ندارند و این مسئله احتمال تصادفات را بیش از پیش بالا می برد.

یکی از رانندگان در گفتگویی کوتاه با سبلانه، از تونل های جاده اردبیل- سرچم به عنوان تونل وحشت نام برده و از بی توجهی مسئولان برای نصب روشنایی در این تونل‌ها به شدت اظهار تاسف کرد.

هر چند برخی مسئولان ذیربط در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از برق دار بودن7 تونل این جاده سخن به میان می آورند اما شواهد حاکی از این است که حتی با وجود صحت این ادعاها، برخی از تونل های مجهز به سیستم روشنایی نیز به خاطر عدم نظارت لازم تاریک هستند.

تیرماه سال 94 بود که مجید خدابخش استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت تامین زیرساخت های لازم برای سفرهای ایمن به استان، خواستار اهتمام دستگاه های اجرایی ذی ربط در اجرای سیستم روشنایی تونل های محور اردبیل – سرچم شد.

انتهای پیام/