پربازدیدترین ها

کد خبر: 2196 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳

به همت انجمن اسلامی دانشویان دانشگاه محقق

همایش بررسی«راهکارهای ازدواج موفق در دوران دانشجویی» برگزار شد

همایش بررسی«راهکارهای ازدواج موفق در دوران دانشجویی» با سخنرانی حجت الاسلام محسن گمار و به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

 همایش بررسی«راهکارهای ازدواج موفق در دوران دانشجویی» برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، همایش بررسی «راهکارهای ازدواج موفق در دوران دانشجویی» با سخنرانی حجت الاسلام محسن گمار از اساتید حوزه و دانشگاه و به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سالن خودسیانی این دانشگاه برگزار شد

 حجت الاسلام گمار در این همایش به تشریح راهکارهای ازدواج آسان و موفق در دوران دانشجویی پرداخت و ضمن ارائه راهکارهای مناسب و منطقی در خصوص ازدواج در دوران دانشجویی، به سوالات متعدد دانشجویان جواب داد.

وی با بیان اینکه اهل مساجد به راحتی می توانند شرایط ازدواج آسان را فراهم کنند گفت:  ما می توانیم با تبلیغ خوب در آسان کردن ازدواج و ممانعت از سختگیری، اقدام جدی کنیم همچنانکه با تبلیغات روش های ازدواج را تغییر داده اند.

استاد حوزه گفت: به حق نیست که در ازدواج سختگیری صورت گیرد و  مومنین وظیفه دارند که خوبی ها را نشر دهند.

وی افزود: اهل مسجد در نماز جمعه و اجتماعات بزرگ همانند اعیاد در مسجد حضور دارند واهل اجتماع هستند زیرا به دلیل اهل اجتماع بودن با اهل بیت(علیه السلام) هم نشین می شوند و خلق و خوی اهل بیت( علیه السلام) را می گیرند.

پخش کلیپ طنز مرتبط با موضوع ازدواج، نظر سنجی در خصوص برنامه اجرا شده و نیاز سنجی در مورد برنامه های آتی مورد درخواست دانشجویان از بخش های دیگر این برنامه بود.