پربازدیدترین ها

کد خبر: 2197 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳

با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور

همایش روز معلم در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد

همایش روز معلم در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم با سخنرانی حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور به همت دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد.

همایش روز معلم در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، شامگاه یکشنبه 12 اردیبهشت همایش روز معلم در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم با سخنرانی حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور به همت دانشگاه فرهنگیان اردبیل  و با مشارکت بسیج دانشجویی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

 

مقام معلم مافوق مقام های دیگر است

حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ضمن عرض خیر مقدم به رئیس نهاد نمایندگی مقامم عظم رهبری در دانشگاه های کشور، میهمانان و مدعوین،به بیان ارزش های معلم از دیدگاه قران کریم و احادیث ائمه اطهار پرداخت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: مقام معلم مافوق مقام های دیگر است.

وی با بیان اینکه "رب" تربیت کننده معنی شده است گفت: خداوند مربی و پرورش دهنده کائنات است.

حسنی افزود:بهترین افتخار معلم سهیم شدن در پرورش نسلی است که آینده کشور را می سازد.

 

تداوم نسل انقلابی کشور نیازمند  معلمان انقلابی در مدارس است

نورمند سرپرست پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل نیز جهاد علمی در زمینه علوم تربیتی را لازمه آموزش دانشجو معلمان خواند و گفت: در دانشگاه فرهنگیان که اندیشه محور است، اصول و ارزش های انقلاب اسلامی ایران آموزش داده می شود، چونکه تداوم نسل انقلابی در کشور به وجود معلمان انقلابی در مدارس و دانشگاه ها بستگی دارد.

رئیس پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان اردبیل قدمت 100ساله مراکز تربیت معلم در کشور را خاطر نشان کرد و گفت:با نگاهی به سند تحول و چشم انداز آموزش عالی در کشور،دانشگاه فرهنگیان با رویکرد جدیدش 5 ساله است و همانند کودکی نوپا در حال رشد و تکامل است که در این زمینه نیازمند کمک های مسئولان کشوری و استانی است تا مراحل تکامل خود را به سرعت طی کند.

 

دانشگاه فرهنگیان،مساجد دانشگاه های کشور است

در ادامه برنامه حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور به سخنرانی پرداخت و گفت: معلمی شغل با برکتی است چونکه عمر معلم که لحظه لخظه اش به امر تعلیم و تعلم سپری می شود با برکت است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور  مراحل سیر تکامل آموزشکده های تربیت معلم در کشور را خاطر نشان کرد و گفت:امروز دانشگاه فرهنگیان با همه گذشته هایش با عمر بیش از 90 سال، کهن سال ترین دانشگاه کشور است.

وی اهمیت تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را یاداور شد و گفت: دانشگاه فرهنگیان مساجد دانشگاه های کشور است،چونکه لحظه به لحظه حضور در این دانشگاه متبرک به تعلیم و تعلم است.

پخش نماهنگ تولیدی دانشجو معلمان پردیس علامه طباطبایی و تجلیل از ممتازین دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل از جمله برنامه های همایش بزرگداشت مقام معلم در اردبیل بود.

انتهای پیام/