پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8093 ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس اردبیل :

کمک مومنانه، اولویت خادمیاران رضوی است

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت:ده ها عنوان برنامه فرهنگی، قرآنی و مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان در کنار کمک های مومنانه به نیازمندان برگزار می شود.

کمک مومنانه، اولویت خادمیاران رضوی است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام قیامی عصر امروز در جلسه با خادمیاران رضوی مرکز استان اردبیل در محل دفتر آستان قدس استان اردبیل با تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت اظهارداشت: اسلام یک دین کامل است که وظیفه ما در معرفی این دین کامل خطیر و یک وظیفه شرعی و قطعی است که همگان باید شبانه روزی در معرفی دین اسلام به دنیا تلاش کنیم. 

وی با اشاره فضیلت های اعتکاف و ایام مبارک ماه رمضان افزود: خادمیاران رضوی در کنار فعالیت های محرومیت زدایی باید در ایام ماه مبارک رمضان بصورت مدون و برنامه ریزی شده به فعالیت های فرهنگی، مذهبی و قرآنی در مناطق مختلف استان بپردازند.

حجت الاسلام قیامی بیان کرد: خادمیاران رضوی همگان اهل انفاق، اهل جهاد و نیکوکاری است که تاکنون با تلاش و همت خادمیاران رضوی صدها عنوان برنامه فعالیت های ارزشمند و کمک های مالی و معیشتی به نیازمندان و در مناطق محروم استان انجام شده است. 

وی با معرفی شماره حساب ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۶۹۷۲۵۰۸ بنام دفتر آستان قدس رضوی استان اردبیل گفت: خیرین استان، خادمیاران و عموم مردم و مسئولان برای مشارکت در امر خیر و کمک مومنانه به نیازمندان مبالغ نقدی خود را به این شماره حساب واریز نمایند.

 

انتهای پیام/ج