نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8353 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴

مسئول واحد نیکوکاری ولایت پارس آباد خبرداد:

مشارکت 600 میلون ریالی نیکوکاری ولایت در طرح های محرومیت زدایی پارس آباد

کاشفی مدیر واحد نیکوکاری ولایت شهرستان پارس آباد از مشارکت 600 میلیون ریالی نیکوکاران این مرکز در طرح های محرومیت زدایی شهرستان پارس آباد خبر داد.

مشارکت 600 میلون ریالی نیکوکاری ولایت در طرح های محرومیت زدایی پارس آباد

عسکر کاشفی مدیر واحد نیکوکاری ولایت شهرستان پارس‌آباد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، از مشارکت 600 میلیون ریالی نیکوکاران این مرکز در طرح های محرومیت زدایی شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت:واحد نیکوکاری ولایت همچنین در کمک مومنانه نیز پای کار آمده و مبلغ  160 میلیون ریال را صرف خرید بسته های غدایی و بهداشتی کرد که امیدواریم با فعالیت های هرچند اندک خود قدم های خوبی در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بر داشته باشیم. 

وی احسان و اطعام به مؤمنین در روز غذیر را از کارهای مهم این کانون عنوان کرد و گفت: واحد نیکوکاری و گروه جهادی ولایت شهرستان پارس آباد در چند روز گذشته 350 پرس غذای گرم در محلات محروم  پارس آباد بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا  تهیه و توزیع کردند. 

 

 

 

 

وی همچنین به فعالیت های  عمرانی صورت گرفته توسط این کانون اشاره کرد و گفت: در خصوص کار های صورت گرفته در حوزه عمرانی می توان به ساخت انباری و 2 واحد حمام و سرویس بهداشتی با هزینه بالغ بر 24میلیون تومان در این مناطق اشاره کرد. 

 

کاشفی در ادامه سخنان خود به سنت حسنه قربانی در عید سعید قربان نیز اشاره کرد و  گفت: در عید قربان نیز برای احسان به نیازمندان با همیاری و همکاری واحسان خیرین ۸رأس گوسفند به مبلغ 21میلیون خریداری و ذبح شده و گوشت قربانی بین ۱۵۰خانواده نیازمند و کم برخوردار توزیع شد. 

 

 

وی افزود: در چند ماه اخیر حدودا 20 میلیون تومان هزینه های جهیزیه و  پزشکی و کمکهای نقدی به نیازمندان اهدا شده که از این میزان حدود 10 میلیون تومان برای جهیزیه و مابغی صرف  هزینه های پزشکی و کمک نقدی بین نیازمندان شده است.

خبرنگار: رضا اصلانی

انتهای پیام/ج