نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8557 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷

مدیرکل استاندارد اردبیل:

انجام بیش از 2000مورد بازرسی از واحد های تولیدی استان

انجام بیش از 2000مورد بازرسی از واحد های تولیدی استان

هاشم علایی مدیرکل استاندارد استان اردبیل  پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از  2000مورد بازرسی، نمونه برداری و آزمون از فرآورده های واحدهای تولیدی استان اردبیل خبرداد و گفت: بازرسان استاندارد در 6 ماهه نخست سالجاری، 2099 مورد بازرسی، نمونه برداری و آزمون از فرآورده های واحدهای تولیدی تحت پوشش استان انجام داده اند.

وی افزود: از ابتدای سال 99 تا کنون تعداد 603 بازرسی فنی و 1496 مورد نمونه برداری و آزمون از واحدهای تولیدی استان توسط کارشناسان اداره کل و بازرسان شرکت های تائید صلاحیت شده بخش خصوصی انجام شده است

علایی هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می شود.

وی افزود: حضور مدیر کنترل کیفیت در زمان تولید محصول، بازرسی از خط تولید و محل نگهداری مواد اولیه و کنترل مطابقت آن با شرایط استاندارد از جمله مواردی است که در این بازرسی‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد خاطر نشان کرد: در بازرسی‌ از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.    

انتهای پیام/ج