نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8691 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل خبرداد

کسب رتبه سوم دانشگاه پیام نور استان اردبیل در مسابقات قران و عترت دانشجویان کشور

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل از کسب رتبه سوم مسابقات قران و عترت دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: استان اردبیل با کسب ۱۸۰ امتیاز در مجموع، پس از استانهای تهران و اصفهان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

کسب رتبه سوم دانشگاه پیام نور استان اردبیل در مسابقات قران و عترت دانشجویان کشور

به گزارش ابصارخبر، دکتر محمد فدائیان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در جمع خبرنگاران از کسب رتبه سوم مسابقات قران و عترت دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: استان اردبیل با کسب ۱۸۰ امتیاز در مجموع، پس از استانهای تهران و اصفهان مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

دکتر فدائیان افزود: این مسابقات در بخش های مختلفی همچون حفظ، ترتیل، دعا، خوشنویسی، عکاسی و غیره که به صورت مجازی و به میزبانی استان یزد برگزار شد، استان اردبیل با کسب 8 مقام برتر در رشته های مختلف توانست رتبه ی سوم کشوری را بدست آورد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با یادآوری اینکه در سال گذشته اردبیل جزء استانهای  رده ی آخری بود، ادامه داد: ما با برنامه ریزی درست و استفاده از تمام ظرفیت شهرستانهای این استان ، نمایندگان شایسته ای را برای شرکت در این مسابقات انتخاب کردیم و توانستیم موفقیت قابل توجهی را حاصل نمائیم.

ایشان با اشاره به اینکه جمعیت دانشجویی استانهای اول و دوم چندین برابر دانشجویان استان اردبیل است، ادامه داد: کمیت دانشجویان ما نسبت به استانهای دیگر باعث شده که تعداد شرکت کنندگان ما نسبت به آنها کم باشد، اما این امر باعث عدم موفیت ما نشد و ما همچان تلاش خواهیم کرد در سال بعد به رتبه های بالاتر نیز دست پیدا کنیم.

یادآوری می شود اختتامیه 24 امین دوره مسابقات قران و عترت 30 آذرماه به میزبانی استان یزد بصورت مجازی و با پخش مستقیم رسانه ی ملی  برگزار و استانهای اول تا سوم معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ج