نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: علم و فناوری کد خبر: 9039 ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد:

مرکز نو آوری و رشد مشترک در نمین راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: مرکز نوآوری و رشد سه جانبه مشترک در شهرستان نمین راه اندازی می شود.

مرکز نو آوری و رشد مشترک در نمین راه اندازی می شود

به گزارش ابصارخبر، دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با فرماندار شهرستان نمین و رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از راه اندازی مرکز نو آوری و رشد مشترک در نمین خبرداد و  گفت: این مرکز  به صورت مشترک توسط دانشگاه محقق اردبیلی، فرمانداری نمین و پارک علم و فناوری راه اندازی می شود تا فناوران شهرستان در آن مستقر شده و به فعالیت بپردازند.

وی با بیان اینکه صحبت های اولیه برای راه اندازی این مرکز رشد حدود یکسال پیش انجام شده بود، تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی یکی از ساختمان های دانشکده فناوری های نوین نمین را برای راه اندازی این مرکز در اختیار پارک علم و فناوری و فرمانداری قرار می دهد تا آنها این ساختمان را تجهیز کرده و راه اندازی کنند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ابراز امیدواری کرد: با راه اندازی این مرکز، تبدیل علم به فناوری و فناوری به ثروت توسط مبتکران و فناوران شهرستان تسهیل شود.

فرماندار شهرستان نمین هم در این جلسه با بیان اینکه افتخار آفرینی های دانشگاه محقق اردبیلی در سطح ملی و بین المللی مایه مباهات است، گفت: با راه اندازی مرکز نوآوری و رشد مشترک سه جانبه در نمین رابطه بین علم و عمل تقویت می شود.

عاطف ناصری اضافه کرد: با فناوری های جدید، شیوه های سنتی کسب درآمد در جهان منسوج شده است و ما نباید از جرگه جهانی در این زمینه دور باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل هم با بیان اینکه راه اندازی مرکز نوآوری و رشد سه جانبه فرصتی برای فناوران است، گفت: باید اساتید و دانشجویان را بیش از پیش به سمت فعالیت در مراکز رشد تشویق و ترغیب کرد.


دکتر حبیب ابراهیم پور اضافه کرد: مرکز رشد دانشگاه محقق اردبیلی، سرآمد مراکز رشد استان است.

 

انتهای پیام/ج