نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 9204 ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲

امام جمعه پارس آباد:

مردم از کیفیت نان در پارس آباد رضایت ندارند/اختصاص حسینیه اعظم پارس آباد برای انجام واکسیناسیون کرونا

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت:مردم از کیفیت نان در پارس آباد رضایت ندارند که باید مسئولان ذیربط نظارت کافی به نانوایی های شهرستان داشته باشند.

مردم از کیفیت نان در پارس آباد رضایت ندارند/اختصاص حسینیه اعظم پارس آباد برای انجام واکسیناسیون کرونا

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه های نمازجمعه شهرستان پارس آباد که در فضای باز و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد،اظهار کرد:مردم از کیفیت نان در شهرستان پارس آباد رضایت ندارند که باید نظارت کافی از سوی مسئولان ذیربط بر نانوایی ها صورت گیرد.

وی بیان کرد:در راستای تسریع در روند انجام واکسیناسیون،حسینه اعظم آقا ابوالفضل العباس(ع) پارس آباد از فردا در اختیار بهداشت و درمان و مردم جهت تزریق واکسن کرونا قرار می گیرد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد تصریح کرد:از عموم مردم دعوت می شود جهت تامین سلامت خود و جامعه طبق زمانبدی سنی اعلام شده توسط وزارت بهداشت در مراکز واکسیناسیون کرونا حضور پیدا کنند و از تزریق واکسن کرونا استقبال کنند.

باقری بنابی با اشاره به لزوم مردمی بودن همه مسئولان و دولت مردان، افزود:اعضای هیئت دولت و وزیران همانند رییس جمهور در میان مردم باشند و از نزدیک و به صورت میدانی در جریان مسائل و مشکلات مردم قرار گیرند

وی گفت:انتظار داشتیم وزیر بهداشت و درمان در سفر به اردبیل،به شهرستان پارس آباد نیز سفر کند و از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات موجود شهرستان در حوزه بهداشت و درمان قرار گیرد‌.

خطیب نمازجمعه شهرستان پارس آباد بیان کرد:مشکل آب کشاورزی در شهرستان پارس آباد جدی است و مدیریت و هدایت آب کشاورزی مورد نیاز جهت آبیاری زمین های زراعی از اهمیت ویژه برخوردار است تا شاهد خسارت به کشاورزان منطقه نباشیم.

باقری بنابی ادامه داد:از سپاه و بسیج شهرستان پارس آباد که از تمام ظرفیت های موجود از جمله سالن های ورزشی و درمانگاه خاتم الانبیا بسیج برای انجام واکسیناسیون و تست کرونا استفاده می کنند تشکر و قدردانی می کنم.

وی گفت:وضعیت شهرستان پارس آباد از بابت شیوع کرونا همچنان بحرانی است و تعداد بستری ها و مبتلایان همچنان صعودی است که رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط مردم بسیار مهم است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد گفت:امام سجاد(ع) با ترسیم حقانیت و مظلومیت اهل بیت(ع)،گام دوم واقعه‌ی عاشورا را تکمیل کرد و با تبیین واقعه کربلا نهضت امام حسین (ع) را به جهان شناساند.

انتهای پیام/ج