نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

کد خبر: 9304 ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل خبرداد:

تسریع روند واکسیناسیون با ورود گروه های جهادی بسیج در استان اردبیل

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت:کمک به تسریع روند واکسیناسیون اولویت اول جریان جهادی در استان اردبیل است و گروه های جهادی بسیج در این راستا پای کار هستند.

تسریع روند واکسیناسیون با ورود گروه های جهادی بسیج در استان اردبیل

به گزارش ابصارخبر، مهدی اصلانی زاویه در نشست با گروه های جهادی بسیج شهرستان کوثر اظهار کرد:گروه های جهادی بسیج استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا پای کار بوده اند و امروز برای تسریع در روند واکسیناسیون در کنار کادر درمانی و بهداشتی تلاش می کنند.

وی گفت:فعالیت گروه های جهادی بسیج در مراکز تجمیعی واکسیناسیون و مشارکت در اجرای طرح واکسیناسیون محله محور نشان دهنده این واقعیت است که گروه های جهادی بسیج در تمام شرایط سخت و در مواقع نیاز در کنار ولی نعمتان بوده اند.

رییس مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به خدمات درمانی گروه های جهادی،تصریح کرد:اعزام گروه های جهادی بسیج به روستاها و مناطق کم برخوردار استان برای غربالگری و تزریق واکسن کرونا و ارائه خدمات درمانی، دندان پزشکی،پرستاری، مامایی و ارائه داروی رایگان از جمله خدمات ارزشمند جهادگران سلامت به مردم مناطق کم برخوردار استان است.

اصلانی افزود:بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت از ابتدای شیوع کرونا،برای قطع زنجیره شیوع و کنترل بیماری کرونا و کمک مومنانه به نیازمندان در خط مقدم خدمت به مردم بوده است.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد:جهادگران با تلاش شبانه روزی در ایام کرونا به جهانیان نشان دادند که در موقع سخت،خط شکن و بن بست شکن هستند و ایثارگرانه و جهادی رو به جلو حرکت می کنند.

اصلانی گفت:حمایت و پشتیبانی از جریان جهادی امری مهم و حائز اهمیت است و از ظرفیت دستگاه های قادر به پشتیبان مانند بنیاد علوی در این راستا استفاده می شود و رهبر معظم انقلاب نیز در پیام ۹ ماده ای به گروه های جهادی،به این مسئله مهم تاکید کرده است.

وی تصریح کرد:بسیج به عنوان یک نهاد مردم پایه،در همه عرصه ها مردم را نه به عنوان بخشی از راه حل که خود راه حل می داند و در همین راستا فعالیت گروه های جهادی بسیج در مناطق محروم با همدلی و حمایت مردم همراه بوده است.

 

انتهای پیام/ج