نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 9661 ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱

با دستور دادستان گرمی؛

کلیه نیروی های امدادی برای کشف غرق شدگان در سلاله چایی گرمی بسیج شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی گفت: با دستور قضایی کلیه نیروی های امدادی برای کشف غرق شدگان در سلاله چایی گرمی بسیج شدند.

کلیه نیروی های امدادی برای کشف غرق شدگان در سلاله چایی گرمی بسیج شدند

به گزارش ابصارخبر،  فیروز فرهانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت:به محض دریافت خبر در ساعت ۱۳:۳۰ مبنی بر غرق دختر ۱۰ ساله و پسر ۵ ساله در سلاله چایی روستای آزادلو شهرستان گرمی دستور قضایی برای بسیج کلیه دستگاه های امدادی و مرزبانی صادر شد.

وی بیان کرد:عملیات جستجوی غرق شدگان توسط نیروهای امدادی هلال احمر،اورژانس و مرزبانی و سایر دستگاه های ذیربط همچنان ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی تصریح کرد:دادستانی تا کشف جنازه غرق شدگان،پیگیر موضوع خواهد بود و عملیات تفحص با نظارت دادستانی تداوم خواهد داشت.

فرهانی با تاکید بر لزوم پرهیز از نزدیک شدن بر حریم بسترها و روخانه ها،افزود:با توجه به بارش های اخیر، مردم و مسافرین از نزدیک شدن به حریم رودخانه ها و تاسیسات آبی جدا خورداری کنند.

وی گفت:خانواده ها با حساسیت ویژه مراقب فرزندان خود در نزدیکی حریم رودخانه ها باشند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم‌.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی از همشهریان و مسافرین خواست از تردد و اتراق در حریم رودخانه ها در ایام تعطیلات باقی مانده به خصوص در روز طبیعت خودداری کنند.

 

انتهای پیام/ج