نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: ورزشی کد خبر: 9891 ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸

نائب رئیس مجلس:

رفع عقب ماندگی های ورزش استان اردبیل اولویت دولت شود

نائب رئیس مجلس با انتقاد از وضعیت ضعیف امکانات ورزشی استان اردبیل گفت:جبران عقب ماندگی های ورزش استان اردبیل نیازمند تلاش جهادگونه مسئولان و جذب سرمایه گذار است.

رفع عقب ماندگی های ورزش استان اردبیل اولویت دولت شود

به گزارش ابصارخبر، علی نیکزاد  نائب رئیس مجلس عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات ورزشی اردبیل که در سالن شهدای فرودگاه اردبیل برگزار شد،گفت: حمایت های صورت گرفته از ورزش اردبیل بسیار کم و ناچیز است.

وی با بیان اینکه گرایش جوانان به ورزش منجر به تربیت و پرورش قهرمانان در کشور می شود، گفت: در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل مشکلات و نواقص ورزشی استان مورد شناسایی قرار گرفت که انتظار می رود این مشکلات  بزودی برطرف شود.

نیکزاد به علت های عقب ماندگی ورزش اردبیل پرداخت و گفت: نبود سرانه درآمدی، نبود بخش خصوصی قدرتمند و نبود پشتوانه مالی موجب شده ورزش استان اردبیل توسعه و پیشرفت نداشته باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی در احداث مجموعه‌های ورزشی، بعضی از پیمانکاران هستند که تخصص و تعهد در کار خود ندارند.

وی با بیان اینکه نگهداری از پروژه‌های ملی همچون ورزشگاه علی دایی بسیار مهم است، گفت: مسئولان مختلفی روی کار آمده و رفته‌اند اما تحولی در ورزشگاه علی دایی صورت نگرفته است.

نیکزاد تاکید کرد: ۳ ماه فرصت داده می‌شود تا سالن دوومیدانی ورزشگاه علی دایی تکمیل و تحویل داده شود و روشنایی و چمن ورزشگاه علی دایی نیز تا پایان سال تکمیل شود. 

وی در ادامه سخنان خود به برکات سفر وزیر ورزش به استان اردبیل اشاره کرد و گفت: نگهداری، نوسازی و بازسازی تاسیسات یک دهه قبل مهمترین انتظار مردم از مسئولان است چراکه نگهداری از تاسیسات ورزشی و جلوگیری از مستهلک شدن این تاسیسات مهم و ضروری است.

سید حامد عاملی استاندار اردبیل هم در این جلسه خواستار رفع عقب ماندنی های استان در حوزه ورزش شد و گفت: اگر وضعیت این استان را در حوزه زیر ساخت ها، اقتصاد، ورزش و فرهنگ بررسی کنیم در می یابیم که رتبه استان بالاتر از رتبه ۲۵ کشوری نیست.

وی با بیان اینکه استان اردبیل در  اکثر شاخص ها در رده ششم و هفتم آخر استان های کشور قرار دارد،  ادامه داد: در بخش های مختلف دولت باید برای رفع این عقب ماندگی ها تلاش کند چرا که سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش ضعیف است.

انتهای پیام/ج