نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9950 ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین مطرح شد؛

ستاد کنکور در مدارس سرعین راه اندازی می‌شود

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین از راه‌اندازی ستاد کنکور در مدارس سرعین خبر داد و گفت: طرح هوشمندسازی مدارس نیز از اولیت‌های شورای آموزش و پرورش است.

ستاد کنکور در مدارس سرعین راه اندازی می‌شود

به گزارش ابصارخبر، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین ظهر امروز با حضور باقر باقرزاده رئیس شورای آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان سرعین و سجادگلی دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین در اداه آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

فرماندار سرعین در این نشست به اهمیت نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش در آینده کشور اشاره کرد و گفت: خیرین و نیکوکاران شهرستان سرعین در امر مدرسه سازی و نوسازی و تجهیزات مدارس شهرستان سرعین سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان اینکه مدارس شهرستان سرعین از لحاظ زیرساخت و تجهیزات از مدارس خوب استان است گفت: در زمینه ارتقای کیفیت آموزش نیز در تلاش هستیم تا با ارتقای سطح دانش دانش اموزان متوسط نمرات و معدل شهرستان را نیز ارتقا داده و با اتخاذ تدابیری خاص در کنکور نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین اجتماعی کردن دانش آموزان را از برنامه های راهبردی شورای آموزش و پرورش نام برد و گفت: تلاش می کنیم تا با تقویل ارتباط دانش اموزن در خانه، و مدرسه، آنها از لحاظ اجتماعی نیز به مهارت های قابل قبول دست یابند.

باقرزاده به برنامه های بلندمدت آموزش و پرورش شهرستان سرعین نیز اشاره کرد و گفت: با اجرای سند تحول آموزش و پرورش و خارج شدن از آموزش تک بعدی آینده درخشانی در انتظار سیستم آموزش و پرورش است.

سجاد گلی دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان سرعین نیز در این نشست به تشریح عملکرد آموزش و پرورش در سال گذشته پرداخت و گفت: هوشمندسازی مدارس و راه اندازی ستاد کنکور در مدارس شهرستان سرعین از مهمترین برنامه‌های پیش روی شورای آموزش و پرورش سرعین است.

وی با انتقاد از سطح نمرات دانش آموزان گفت: درصدد هستیم با برگزاری کلاس های تقویتی  و برنامه های مشارکتی اولیا و مربیان متوسط معدل دانش آموزان شهرستان سرعین را ارتقا دهیم.

 

خبرنگار: نعمت گنجی

انتهای پیام/ج