نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 10268 ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱

همزمان با شب شهادت امام سجاد(ع) برگزار شد؛

اجتماع اردبیلی‌ها در محکومیت ترور«اسماعیل هنیه»+ عکس

اجتماع مردمی دارالارشاد اردبیل در محکومیت ترور شهید جبهه مقاومت «اسماعیل هنیه» رئیس حماس شب گذشته در مهدیه اردبیل برگزار شد.

اجتماع اردبیلی‌ها در محکومیت ترور«اسماعیل هنیه»+  عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، شب گذشته جمعی از مردم ولایی اردبیل با اجتماع در مهدیه اردبیل،حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کشور و به شهادت رسیدن «اسماعیل هنیه» رهبر حماس در تهران را محکوم و خواستار انتقام خون این مبارز فلسطینی شدند.

حجت الاسلام رسول خواسته از مبلغان اسلامی اردبیل  در این مراسم به ویژگی های امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: هرکس زندگی خود را با تعالیم ائمه معصومین(ع) پیش ببرد در دنیا و آخرت رستگار خواهد شد.

وی به عهد خداوند با انسان اشاره کرد و گفت: عهد عبودیت و عهد ولایت دو عهد مهمی است که خداوند از انسان ها می خواهد

این میلغ اسلامی به تبیین عهد ولایت پرداخت و گفت: کسانیکه با امام معصوم عهد بسته و در این مسیر پایدار و صادق ماندند از مقربین درگاه الهی خواهند بود.

حجت الاسلام خواسته در ادامه سخنان خود به زندگی در مسیر امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: هرکس با مرام و منش امام حسین(ع) آشنا شده و در این مسیر تمام دارایی خود را به کار بندد در واقع به عهد با خداوند متعال عمل کرده و فاتح و رستگار خواهد بود.

 وی تصریح کرد: هرکس در کنار امام ماند فاتح و در جبهه غالب است و شکی در ان نیست چراکه تاریخ می گوید؛ کسی که در این جبهه قرا گرفته منشأ تحول بوده و سراسر وجودش در جامعه اثرگذار است.

 این مبلغ اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت اسماعیل هنیه رئیس حماس اشاره کرد و گفت: این برادر مجاهد از جمله مقربین درگاه الهی بود که در مسیر ائمه معصومین(ع) به ویژه امام حسین(ع) قرار گرفت.

وی به شهدای جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: شهدای جبهه مقاومت درس پایبندی به عهدی را از حضرت ابوالفضل(ع) گرفتند.

در پایان این مراسم عزاداران اردبیلی خواستار انتقام خون میهمان شده و از مسئولان نظام خواستند در سریع ترین زمان ممکن ضمن پاسخ به تجاوز دشمن صهیونیستی به خاک کشور انتقام خون مبارز فلسطینی را از متخاصمین بگیرند.

شعرخوانی، مداحی و سوگواری از جمله برنامه های این اجتماع مردمی در محکومیت ترور «اسماعیل هنیه» در اردبیل بود.

 

انتهای خبر/ ج