سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10318 ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۷

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان استان اردبیل خبر داد:

کسب دیپلم افتخار 4 اردبیلی در مسابقه نقاشی محیط زیست ژاپن

مدیرکل کانون پرورشی فکری کودکان استان اردبیل از درخشش کودکان اردبیلی در مسابقه نقاشی محیط زیست ژاپن خبر داد و گفت: چهار عضو مراکز فرهنگی هنری کانون این استان موفق به کسب دیپلم افتخار از بیست‌وسومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست ژاپن شدند.

کسب دیپلم افتخار 4 اردبیلی در مسابقه نقاشی محیط زیست ژاپن

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر» به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان اردبیل گفت: بیست‌وسومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست ژاپن JQA- ۲۰۲۳ با موضوع «اوقات شاد برای مردم و طبیعت» برگزار شد و چهار عضو هنرمند مراکز فرهنگی‌ هنری کانون موفق به کسب دیپلم افتخار از این دوره از مسابقه‌‌ شدند.  

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت در حالی به‌دست‌آمده است که بیش از ۹ هزار و ۹۴۷ اثر از ۸۳ کشور جهان به این مسابقه ارسال شده بود.  

ملک‌زاده فرد افزود: ایلیا شاهی یازده ساله از مرکز شماره دو کانون پارس‌آباد، سونیا مهدی‌زاده هیجده ساله از مرکز گرمی، سوین ابراهیم‌نژاد ۱۰ ساله از مرکز شماره یک کانون مشگین‌شهر و آیلین قنبری سیزده ساله از مرکز شماره پنج کانون اردبیل اعضای افتخارآفرین کانون استان اردبیل در این فراخوان بین‌المللی هستند.  

گفتني است كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كشور با 50 اثر در اين رويداد بين‌المللي شركت کرده بود که هفت عضو کانون موفق به كسب جایزه و ديپلم افتخار شدند.

 

انتهای خبر/ ج