نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 10387 ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳

با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل برگزار شد؛

یادواره شهید سید حسن نصرالله در مهدیه اردبیل+ عکس

یادواره شهید سید حسن نصرالله با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در مهدیه اردبیل برگزا شد.

یادواره شهید سید حسن نصرالله در مهدیه اردبیل+ عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، شب گذشته یادواره شهدای جبهه مقاومت با محوریت شهید سید حین نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و سرلشگر شهید عباس نیلفروشان با حضور آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، سردار سید علی تدین فرمانده تیپ37 حضرت عباس(ع) و با مداحی نریمان پناهی مداح نامی کشور در مهدیه اردبیل برگزار شد.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) در این مراسم به تبیین پاسخ کوبنده و انتقام نظام جمهوری اسلامی ایران به جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی به خاک ایران اسلامی پرداخت و گفت: این پاسخ قاطع با حمایت مردم نه تنها در داخل کشور بلکه کشورهای مورد ظلم  و ستم رژیم صهیونیستی در منطقه نیز مواجهه بود و نشان داد که مردم پشتیبان حق و حقیقت و عدالت هستند.

وی حضور میلیونی مردم در میدان را همزمان با اغاز پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی را بیانگر پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ضمن سجده شکر بر درگاه الهی، از خداوند متعال درخواست عنایات روزافزون برای مقابله با جرثومه فساد صهیونیسم و همچنین استکبار جهانی تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) را می نماییم.

سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی، مداحی و حماسه سرایی میثم افتخاری، نریمان پناهی و اباسط ابراهیمی از جمله برنامه های یادواره شهدای مقاومت با محوریت سید حسن نصرالله و سرلشگر شهید عباس نیلفروشان در مهدیه اردبیل بود.

 

انتهای خبر/ ج