نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 10429 ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵

با حضور مسئول قرارگاه جهاد تبیین برگزار شد؛

مراسم سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه ازاد اردبیل+ عکس

مراسم سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه ازاد اردبیل با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

مراسم سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه ازاد اردبیل+ عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، مراسم سالروز تدفین شهدای گمنام دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل شب چهارشنبه با روایتگری عظیم ابراهیم‌پور مسئول قرارگاه جهاد تبیین، کلام‌الله زنجانی شاعر عاشورایی و دفاع مقدس و حضور جمعی از دانشجویان و علاقمندان فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمید واحدیزاده مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم به تبیین ویژگی‌های شهدا پرداخت و گفت: شهدا صراط مستقیم هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به وصیت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: تلاش برای سازندگی انسان ها جهت بندگی برای خداوند متعال کاربردی‌ترین کارها است.

 مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: قیام برای خدا در واقع تلاش و مساعدت برای به کمال رساندن انسان‌ها است.

وی به گام دوم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: تمدن نوین اسلامی با ایثار بسیجیان پا در رکاب شهدا محقق می‌شود.

اجرای سرود حماسی، روایتگری، شعرخوانی و مداحی در کنار تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دانشگاه آزاد اسلامی از جمله برنامه‌های مراسم سالروز تدفین سه شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل بود.

 

انتهای خبر/ ج