کد خبر: 2037 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰

با تایید رئیس فدراسیون

"سجاد انوشیروانی" سکان هدایت تیم ملی وزنه برداری ایران را برعهده گرفت

دانشجوی دکتری دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور انتخاب شد.

"سجاد انوشیروانی" سکان هدایت تیم ملی وزنه برداری ایران را برعهده گرفت

به گزارش ابصارنیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون وزنه برداری ایران ، با تایید رئیس فدراسیون، سجاد انوشیروانی قهرمان سابق جهان و دانشجوی دوره دکتری (فیزیولوژی ورزشی) دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان انتخاب شد.

بر پایه گزارش منتشر شده پس از برکناری حسین توکلی با تشکیل جلسه کمیته فنی در روز هشتم فروردین با رای اعضای حاضر، سجاد انوشیروانی قهرمان اسبق تیم ملی به عنوان سر مربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان انتخاب شد.

سجاد انوشیروانی (متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۳ در اردبیل) وزنه‌بردار ایرانی دستهٔ فوق سنگین است.

وی در مسابقات جوانان آسیایی مالزی مقام سوم را کسب کرد او یکی از مدال‌های برنز اردوی تیم ملی ایران را در مسابقات آسیایی گوانجو را کسب‌ نمود او دارای لیسانس تربیت بدنی است.

 

انوشیروانی در این مسابقات باتوجه به مصدومیت زانو مقام سوم را برای تیم ملی ایران کسب‌نمود.

وزنه بردار اردبیلی در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۲ در کره جنوبی با مهار وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی در یک ضرب و ۲۳۸ کیلوگرمی در دوضرب توانست به مقام دوم و مدال نقره دست یابد.

او پس از کسب سهمیه المپیک تابستانی لندن در روز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۰۵+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و در حرکت یک ضرب در حرکت اول ۱۹۸ کیلو گرم را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت دوم موفق نشد وزنه ۲۰۴ کیلوگرمی را بلند کند و در حرکت سوم با ۲۰۴ کیلوگرم کار خود را به پایان رساند در یک ضرب سوم شد. در دوضرب در حرکت اول ۲۳۷ کیلوگرم و در حرکت دوم ۲۴۵ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت سوم نا موفق بود و با مجموع ۴۴۹ کیلوگرم پس از بهداد سلیمی دوم شد و مدال نقره دریافت کرد.

سجاد انوشیروانی، قهرمان اردبیلی در حال حاضر دانشجوی دکتری در رشته فیزیولوژی ورزشی  دانشگاه محقق اردبیلی است.

 

انتهای پیام/