کد خبر: 4050 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶

مهندسین خیّر استان تجلیل شدند

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری استان در مراسم تجلیل از مهندسین خیّر گفت:این مجمع تاکنون طراحی 30740 مترمربع نقشه ساختمانی، نظارت بر احداث 22700 مترمربع مسجد و حسینه را برای مردم بصورت رایگان انجام داده است.

مهندسین خیّر استان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مهندسین خیّر استان در همایش گرامیداشت روز مهندس که با حضور مسئولان رشته مهندسی استان و صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس  در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شدذ تجلیل شدند.

شهروز اقراری، مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری به تشریح سیاست های کلان بسیج مهندسین عمران و معماری پرداخت و گفت:هدف ما در تنظیم برنامه ها، توأم ساختن ایمان با اعمال جهت بهینه سازی عملکردها است.

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری احداث پل های خیبر و بعثت را بعنوان یکی از شاهکارهای مهندسی در دوران دفاع مقدس یادآور شد و گفت: اگر اخلاص و رضای خداوند سرلوحه کارهایمان باشد، امداد الهی همراهمان بوده و به موفقیت های روز افزون دست خواهیم یافت.

اقراری در ادامه سخنان خود به تشریح عملکرد بسیج مهندسین عمران پرداخت و گفت:راه اندازی کانون های تخصصی، تثبیت، رشد و سازماندهی نیروهای متعهد و متخصص از جمله مهمترین کارهای بسیج مهندسین عمران و معماری از ابتدای تأسیس خود تا کنون بوده و امید واراست بتواند در ادامه راه خود با اجرای برنامه های متعدد علمی و معنوی در  اعتلای مهندسان کشور قدم های پر ثمری بردارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تمجید از عملکرد مجمع مهندسان خیر استان پرداخت و گفت:این مجمع در مدت کوتاه تأسیس خود کارهای خداپسندانه و ارزشمند بیشماری جهت عمران و آبادانی استان برداشته است.

مسئول بسیج مهندسین عمران و معماری، طراحی رایگان نقشه های ساختمانی و انجام خدمات نظارتی ساختمان برای نیازمندان را از جمله فعالیت ها خیرخواهانه مجمع عنوان کرد و گفت: امروز مجمع مهندسان خیر استان با نزدیک به  1000 نفر از اعضای خود تاکنون30740 مترمربع نقشه ساختمانی و نظارت بر احداث آن، نظارت بر احداث 22700 مترمربع مسجد و حسینه، اجرای فونداسیون 8 باب خانه را بصورت رایگان برای نیازمندان انجام داده است.

وی افزود: علاوه بر انجام خدمات ارزنده ذکر شده، برخی مهندسان پا را فراتر گذاشته و همانند یک کارگر ساده در احداث ساختمان نیز همکاری می کنند.

در پایان این مراسم اعضای هیأت رئیسه مجمع مهندسان خیر استان تجلیل شدند.

انتهای پیام/