کد خبر: 4632 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴

دوره آموزشی و معرفتی نماز در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد

دوره آموزشی و معرفتی نماز ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اردبیل توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد.

دوره آموزشی و معرفتی نماز در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دوره آموزشی و معرفتی نماز توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همکاری ستاد اقامه نماز استان و با حضور اساتید برجسته از شهر مقدس قم در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل اهمیت ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان و نوجوانان را در جامعه کنونی متذکر شد و گفت: دوره آموزشی و معرفتی نماز با هدف تبیین جایگاه نماز در اسلام  و اشنایی با روش های تشویق نوجوانان و جوانان جهت انجام این فریضه واجب در اول وقت ویژه دانشجومعلمان در اردبیل برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت برگزار شد،گفت: کسانیکه بتوانند آرمون پایانی این دوره آموزشی را با موفقیت پشت یر بگذارند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

 حجج الاسلام صالحی،موحدیان، زارعی و سهرابی از جمله مبلغان علوم دینی بودند که به صورت چرخشی در بین پردیس های دانشگاه فرهنگیان به تبیین جایگاه نماز در بین جوانان و دانشجویان پرداختند.

انتهای پیام/