کد خبر: 5195 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲

در مراسم تکریم و معارفه

حجت الاسلام عابدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان شد

حجت الاسلام عزیزاله عابدی، مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خلخال بعنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل معرفی شد.

حجت الاسلام عابدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان که با حضور حجت الاسلام نجات فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و جمعی از مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های اردبیل و بسیج دانشجویی در نمازخانه  این  ناحیه  برگزار شد، حجت الاسلام عزیزاله عابدی بعنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی معرفی شد.

کار در ناحیه بسیج دانشجویی منحصر در زمان و مکان خاص نیست

حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای گرانقدر را بزرگترین سرمایه و آبروی نظام دانست و گفت: شهدا انسان هایی هستند که تا ابد زنده خواهند ماند چونکه آنها از جمله شافیان روز قیامت هستند و بر اعمال و رفتار ما نظارت دارند.

فیاضی با بیان اینکه ناحیه بسیج دانشجویی استان از جمله موفق ترین نواحی سپاه حضرت عباس(ع) است، گفت: از آن جهت که بسیج دانشجویی بصورت استانی عمل می کند، ساختار آن شبیه ستاد فرماندهی سپاه استان است.

وی کار در ناحیه بسیج دانشجویی را منحصر در زمان و مکان خاص ندانست و گفت: مجموعه کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان با حضور در دانشگاه های مختلف استان و تقویت دفاتر بسیج دانشجویی نقش مهمی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه در محیط دانشگاهی تفکرات دانشجویان بسیار متفاوت از هم است گفت: دانشگاه یک محیط علمی است و این محیط خود باعث ایجاد تفاوت در اندیشه ها می شود.

وی از مدیران و مسئولان بسیج دانشجویی استان خواست تا با تقویت روحیه جهادی در خودبا نگاه علمی، فرهنگی و معنوی به مأموریت های محوله نگاه کنند تا بتوانند به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کنند.

فیاضی موفقیت های ناحیه بسیج دانشجویی استان در سال های اخیر را یاداور شد و گفت: اخلاص و اتحاد بین نیروهای مجموعه ناحیه بسیج دانشجویی، و مسئولان بسیج  دانشجویی با روسای دانشگاه ها و مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها موجب شد تا این ناحیه سرآمد نواحی سپاه استان باشد.

وی با بیان اینکه منیّت، کارها را عقب انداخته و موجب اختلاف می شود خاطر نشان کرد: در همه حال مصلحت نظام باید سرلوحه امور ما قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی در طول تصدی مسئولیت خود در ناحیه بسیج دانشجویی برای حجت الاسلام عزیزاله عابدی در سمت جدید خود آرزوی موفقیت کرد.

ناحیه بسیج دانشجویی از نواحی سرزمینی متمایز است

معین الدین اسدی مسئول ناحیه بسیج دانشجوی استان نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و مدافعان حرم به تشریح برنامه های بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: ویژگی های خاص بدنه بسیج دانشجویی و ارتباط آن با داشگاه ها و مجامع علمی و اینکه مخاطبان این قشر، جوانان پرتحرک و پویا هستند موجب شده است تا ناحیه بسیج دانشجویی از دیگر نواحی سرزمینی متمایز و خاص شود.

وی افزود:مجموعه بسیج دانشجویی از مدیریت ها تا شورای بسیج در دانشگاه ها با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی و مجاهدت های خاموش برنامه ها و مأموریت های محوله را به جلو پیش می برند.

اسدی در پایان سخنان خود تربیت نیروهای همطراز انقلاب را مهمترین هدف بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: بسیج دانشجویی تلاش می کند تا با تربیت نیروهای همطراز انقلاب به اسلامی کردن دانشگاه ها سرعت ببخشد.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب بصورت  24 ساعته علیه نظام جمهوری اسلام توطئه چینی می کند، گفت:ما نیز باید با حفظ هوشیاری و کسب بصیرت های لازم در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان تلاش کنیم.

استفاده از زبان هنر بعنوان یکی از خواسته های رهبر انقلاب در دانشگاه ها است

حجت اسلام احمدی نیز در این مراسم به ارائه گزارش عملکرد خود در طول تصدی مسئولیتش پرداخت و گفت:اردوهای راهیان نور دانشجویی ، طرح ولایت دانشجویی و صعود به سبلان از جمله برنامه هایی بود که توفیق حضور در بین دانشجویان  و انس و الفت با این قشر فرهیخته نصیب من شد.

وی به برنامه های خود در ناحیه بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه بسیج دانشجویی یک محیط علمی است در این مدت سعی کردیم با برگزاری نشست های علمی و فرهنگی ضمن ارتقاء بصیرت مدیریت ها و مسئولین دفاتر بسیج دانشجویی در راستای برطرف کردن دغدغه های رهبر معظم انقلاب در محیط های دانشگاه  گام برداریم.

وی استفاده از زبان هنر بعنوان یکی از خواسته های رهبر انقلاب در دانشگاه ها را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: همه باید تلاش کنیم تا با تأثیر گذاری حداکثریدر جامعه هدف، به منویان رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها جامه عمل بپوشانیم.

توجه به کرسی های آزاد اندیشی ضرورتی اجتناب ناپذیر است

حجت الاسلام عابدی مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان نیز ضمن بیان فرازهایی از توصیه های امام محمدباقر(ع) به تبیین مسئله مدح و نکوهش مردم از اشخاص پرداخت و گفت: نصب العین قرار گرفتن توصیه های ائمه معصومین(ع) موجب سعادت اخروی و دنیوی انسان ها می شود.

وی در پایان سخنان خود ضمن دعوت از مسئولین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاها جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی، خواستار توجه بیشتر به برگزاری کرسی های ازاد اندیشی در دانشگاه ها شد.

در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان ضمن تقدیر از حجت الاسلام احمدی در طول تصدی مسئولیت، حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرستان خلخال بعنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان معرفی شد.

انتهای پیام/