سرویس: سیاسی کد خبر: 816 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵

در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل:

آموزشکده هشتچین، به پردیس هشتچین ارتقا می یابد

در هفتمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ضمن تاکید بر تجهیز مراکز فعال استان به حداقل استانداردهای آموزشی با تبدیل مرکز آموزشی هشتچین به پردیس هشتچین خلخال نیز موافقت شد.

آموزشکده هشتچین، به پردیس هشتچین ارتقا می یابد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، در هفتمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با نظر اعضاء، پنج نفر از اعضای هیئت علمی مراکز آموزشی استان، حسین شایقی،عزیز حبیبی ینگجه، محمد روحی عیسی لو، حسین علیپور و یوسف وثیق به عنوان اعضای شورای نظارت بر حسن اجرای مصوبات هیئت امنا انتخاب شدند.

تعیین تکلیف اراضی مازاد دانشگاه برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و یا تغییر کاربری آن‏ها دومین مصوبه این جلسه بود که بر اساس آن مقرر شد از سوی واحد اردبیل یک تیم کارشناسی برای بررسی و اعلام برنامه برای دو قطعه زمین واحد در شهر گردشگری سرعین مشخص شوند و نظر نهائی این تیم برای تصویب نهائی به هیئت امنای دانشگاه ارائه شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد نسبت به فعال سازی اولیه پارک علم و فناوری واحد اردبیل در زمینی به مساحت یک هکتار واقع در شهرک الهیه که از سوی استانداری به واحد اردبیل اختصاص داده می شود، اقدام شود.

در این جلسه در ارتباط با مراکز آموزشی فعال در استان و تجهیز این مراکز به حداقل استانداردهای آموزشی بحث و تبادل نظر و با تبدیل مرکز آموزشی هشتچین به پردیس هشتچین خلخال موافقت شد.

در پایان این جلسه بحث و تبادل نظر در ارتباط با چارت بیمارستان 96 تختخوابی واحد اردبیل، در صورت تکمیل اطلاعات فنی و تخصصی، به جلسه بعدی هیئت امنا موکول شد.

انتهای خبر