کد خبر: 2247 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳

سردار صدیقی

هدف رزمندگان اسلام حفظ انقلاب و بندگی خدا است

همرزم شهید مدافع حرم سردار همدانی در مراسم مهمانی ستاره ها گفت:شهادت هدف رزمندگان اسلام نیست بلکه هدف آنها حفظ انقلاب اسلامی و بندگی خدا است.

هدف رزمندگان اسلام حفظ انقلاب و بندگی خدا است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، سردار مهدی صدیقی از فرماندهان سپاه و همرزم شهید مدافع حرم سردار حسین همدانی در مراسم مهمانی ستاره ها که عصر چهارشنبه در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، به 14 قرن پیش و جاهلیت حاکم بر انسان ها اشاره کرد و گفت: پیامبر با بعثت خود به مبارزه خرافات و جاهلیت هایی که در آن زمان موج می زد پرداخت  بطوریکه توانست اسلام را در کره زمین گسترش دهد.

صدیقی با بیان اینکه بعد از فوت پیامبر، مخالفت با اسلام ناب محمدی آغاز شد و در طی قرن های اخیر این مخالفت ها وجود داشت، افزود: ریشه همه این موارد یهودی هایی بودند که نسبت به پیامبر کینه داشتند و همواره سعی می کردند در برابر فرستادگان خدا بایستند.

 

حنس انقلاب ایران از جنس قیام ائمه اطهار (ع) است

وی به وقوع انقلاب اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در سال 1342 قیامی از جنس قیام ائمه اطهار (ع) را آغاز کرد و در برابر دو ابرقدرت شرق و غرب ایستاد.

این فرمانده سپاه در ادامه سخنان خود به پروژه های دشمنان نظام و انقلاب برای نابودی انقلاب اسلامی  اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه های دشمنان، هشت سال جنگ تحمیلی بود و بعد از آن پروژه های دیگری چون فتنه 88 را راه اندازی کردند تا به اهداف از دست رفته خود در ایران اسلامی برسند.

 

مردم پای نظام و انقلاب ایستادند و خواهند ایستاد

همرزم شهید حسین همدانی در ادامه سخنان خود به دلیل ایستادگی مردم در برابر دشمنان نظام و انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: ملت وقتی مشاهده کرد که انقلاب اسلامی، انقلابی اصیل است و کلام امام خمینی(ره) کلامی الهی است، پای نظام و انقلاب ایستادند و خواهند ایستاد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای تاریخ اسلام بسیار با اهمیت است، گفت: باید به حفظ و دفاع از انقلاب اسلامی پایبند باشیم.

 

شهید همدانی فتنه 88 را با کمترین هزینه مدیریت کرد

صدیقی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی های شهید حسین همدانی  اشاره کرد و گفت: شهید همدانی همیشه در آتش حرکت می کرد و هیچ وقت نگرانی از وضعیت موجود نداشت حتی زمانی که در محاصره منافقان بود هیچ ترسی به خود راه نمی داد.

وی به فتنه 88 نیز اشاره کرد و افزود: شهید همدانی در فتنه 88 سعی کرد با کمترین هزینه مساله را مدیریت کند بطوریکه حتی با دستگیر شدگان نیز به ملایمت رفتار کرد.

همرزم سردار شهید حسین همدانی در پایان سخنان خود از دانشجویان و اساتید دانشگاه خواست تا در کنار جهاد علمی که وظیفه انها است با حمایت های معنوی و مادی خود رزمندگان اسلام را در جبهه های مقاومت اسلامی مقابل ایادی کفر و استکبار یاری کنند.

انتهای پیام/