کد خبر: 2275 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸

با حضور دانشجویان و جوانان

جشن روز جوان در اردبیل برگزار شد

جشن روز جوان با مشارکت امور جوانان استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، دانشگاه محقق اردبیلی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، پارک علم و فناوری در سالن فدک اردبیل برگزار شد.

جشن روز جوان در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، عصر امروز جشن روز جوان همزمان با سراسر کشور و با حضور استاندار اردبیل،مدیرکل ورزش و جوانان و استقبال پرشور جوانان و دانشجویان اردبیل در سالن فدک این شهرستان برگزار شد.

آرش بیگ پور مشاور استاندار در امور جوانان در آیین گرامیداشت روز جوان گفت: اقتدار و عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت ها و از جان گذشتگی جوانان دیروز  است.

وی خواستار اعتماد بیشتر مسوولان به جوانان امروز ایران شد و افزود:  حرکت در جهت توسعه، خلاقیت و پیشرفت بدون توجه به قشر جوان جامعه امکان پذیر نبوده، از این رو باید زمینه های لازم برای ظهور و بروز استعدادهای بالقوه  جوانان فراهم شود.

مشاور استاندار در امور جوانان از استقبال پرشور جوانان از اجرای جشن روز جوان برای دومین سال پیاپی تقدیر و اظهار امیدواری کرد: سال آینده جشنی پرشکوه تر در سالن 6 هزار نفری رضازاده برگزار شود.

اجرای زنده موسیقی توسط رامین و شهروز قاسمی از گروه اهورا در دو نوبت، اجراب مسابقه ویژه برادران و خواهران،پخش موسیقی کارتون های دهه 60 و نوازندگی بهرام رجبعلیزاده از جمله برنامه های به اجرا درامده در جشن روز جوان در سالن فدک اردبیل بود،
جشن روز جوان با مشارکت امور جوانان استانداری، اداره کل ورزش و جوانان، دانشگاه محقق اردبیلی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، پارک علم و فناوری و منطقه ویژه اقتصادی نمین برگزار عصر امروز در سالن فدک اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/