کد خبر: 2281 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹

به همت گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق

کارگاه آموزشی «سیستم های توزیع چندمرحله ای در حمل و نقل شهری» برگزار شد

کارگاه آموزشی «سیستم های توزیع چندمرحله ای در حمل و نقل شهری» به همت گروه همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

کارگاه آموزشی «سیستم های توزیع چندمرحله ای در حمل و نقل شهری» برگزار شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، حبیب ابراهیم پور رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی در ابتدای این کارگاه با بیان اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی فرصتی برای ایجاد تحرک در آموزش های دانشگاهی است، گفت: دانشکده ادبیات و علوم انسانی در پنج ماه اخیر بیش از 100 کارگاه آموزشی برگزار کرده و یک رکورد سه رقمی در این زمینه در تاریخ دانشکده های دانشگاه به جا گذاشته است.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی را در کمک به انتقال تجارب و دانش به دانشجویان موثر دانست و افزود: شور و نشاط کارگاه ها و برنامه های دانشجویی در اردیبهشت ماه در اوج خود بود و رفته رفته جای خود را به امتحانات خواهد داد.

رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه با بیان اینکه دانشجویان باید اساتید را در خصوص اطلاعات علمی به چالش بکشند، خاطرنشان کرد: این کارگاه ها فرصتی است تا دانشجویان بتوانند نهایت استفاده را از تجارب و دانش اساتید ببرند.

در ادامه فردین دشتی ساری درق دانشجوی دکتری دانشگاه آیندهوون هلند در خصوص موضوع پایان نامه خود مبنی بر سیستم های توزیع چندمرحله ای در حمل و نقل شهری به ارائه دیدگاه های خود پرداخت.

انتهای پیام/