کد خبر: 550 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۶

بسیج دانشجویی دانشگاههای اردبیل برگزار کرد:

آزمون ورودی دوره آموزشی "خط امام"

نعمتی مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی اردبیل با اشاره به برگزای آزمون کتبی این دوره در روز جمعه 25 اردیبهشت، گفت: قبول شدگان این مرحله پس از موفقیت در مصاحبه مجوز شرکت در دوره آموزشی "خط امام" در ماه مبارک رمضان را خواهند گرفت.

آزمون ورودی دوره آموزشی "خط امام"

 نعمتی مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز از شرکت 1550دانشجوی بسیجی دانشگاههای استان اردبیل خبر داد و گفت: نهایتاً 150 نفر از شرکت کنندکان در آزمون مجوز شرکت در دوره آموزشی "خط" امام را بدست خواهند آورد.

وی هدف از اجرای این دوره را تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی و مدیران موفق در آینده کشور دانست و گفت: قبلا این دوره با نام طرح ولایت هر سال در دو سطح استانی و کشوری برگزار می شد.

نعمتی افزود از سال گذشته با تغییرات محتوایی در این دوره آموزشی و غنی تر شده محتوا و استفاده از اساتید مجرب کشوری این دوره ها با نام "خط امام" برگزار می شود.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی استان اردبیل به نحوه برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت:این دوره همه ساله در دو سطح عالی(نخبگان بسیج دانشجویی بصورت کشوری) و متوسط (ویژه مراکز استانی) برگزار می شود.

انتهای خبر/ج

گزارش تصویری