نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8123 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰

نوروزی، مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل شد

طی ویدئو کنفرانسی علیرضا نوروزی به‌عنوان مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل معرفی شد.

نوروزی، مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل شد

به گزارش ابصارخبر، بعد از ظهر امروز طی ویدئو کنفرانسی مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل، معاونین، رؤسای ادارات و گروه‌های این اداره کل، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  برگزار شد.

در این مراسم علی عسگری، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر امور اقتصادی و دارایی به نقش اقتصاد هوشمند در بهبود فضای کسب‌وکار اشاره و اظهار کرد: همه ما باید نسبت به بهره‌گیری از قابلیت‌های سرمایه‌گذاری و نیز افزایش ظرفیت‌های واحدهای تولیدی اقدامات اساسی انجام دهیم تا ضمن به حداقل رساندن اثرات تحریم، منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید را نیز تحقق بخشیم.

وی نسبت به  پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصادی و مالی کشور در استان، اعمال نظارت بر عملکرد مدیران  امور مالی و ذیحسابان، پیگیری مستمر بهبود فضای کسب‌وکار، پیگیری امور مولدسازی دارایی‌های دولت در استان، راهبری و مدیریت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و تهیه نقشه راه تامین مالی خارجی، پیگیری وصول گزارش‌ها و درآمدهای استان و نیز همکاری با ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان جهت نیل به اهداف و سیاست‌های وزارت متبوع تاکید کرد.

در ادامه یعثوب نژاد محمد، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل نیز اظهار کرد: تلاش‌های خوبی در جهت بهبود فضای کسب‌وکار و صیانت از بیت‌المال در استان صورت گرفته و فضای کار و فعالیت بیشتر در منطقه کاملا مهیا است.

وی افزود: از ابتدای سال، ستاد جهش تولید با کارگروه‌های مختلف در استان شکل گرفته تا با فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال بستر مناسبی را برای جهش تولید و اقتصاد مقاومتی فراهم کنیم، به‌طوری که یکی از واحدهای راکد که یک هزار نفر را جذب خواهد کرد به بخش خصوصی واگذار شده و در همین راستا واحدها در لیست احیاء و راه‌اندازی قرار دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل تصریح کرد: با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان در جهت اجرا و تسهیل امور و نیز با مدیریت دقیق استاندار تلاشگر اردبیل، تعامل و همکاری بسیار خوبی بین مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان حاکم است و با برنامه‌ریزی‌های مدون و ارتقای تعهد کاری و پیروی از فرهنگ مسؤولیت‌پذیری و نیز با کمک‌های مستمر مالی وزارت اقتصاد نسبت به آغاز یا تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری بزرگ، در توسعه همه جانبه استان تلاش خواهیم کرد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های هاشم مظفری مدیرکل سابق امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل، علیرضا نوروزی به این سمت منصوب شد.

انتهای پیام/ج