نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 10205 ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل:

مناظره رؤسای ستادهای انتخاباتی در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری مناظره رؤسای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل با هدف تقویت نشاط سیاسی، آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در اردبیل برگزار می‌شود.

مناظره رؤسای ستادهای انتخاباتی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، حجت الاسلام محمد علمداری‌فر مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری مناظره بین رؤسای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی استان اردبیل ضمن اعلام بی طرفی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو این مناظره علمی را به منظور آگاهی‌بخشی در جامعه، مشارکت دانشجویان، جوانان و آحاد مردم در مشارکت حداکثری در برگزاری باشکوه انتخابات و همچنین همیاری در انتخاب اصلح در اردبیل برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه دعوت‌نامه شرکت در مناظره چند روز پیش به رؤسای همه ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل ارسال شده است گفت: این مناظره علمی ساعت 16.30 روز دوشنبه مورخه چهارم تیرماه سالجاری در ساالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و آموزشی فدک آغاز و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات برگزاری مناظره رؤسای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل پرداخت و گفت: این مناظره در پنج مرحله با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به ویژه مسائل مهم و اساسی روز کشور و استان اردبیل  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر رئیس ستاد انتخاباتی در هر مرحله تنها چهار دقیقه فرصت اظهار نظر و پاسخ به سوالات و انتقادات را دارد گفت: در مرحله اول مسائل مهم و اساسی روز کشور مورد مباحثه قرار خواهد گرفت و در مرحله دوم نیز هر رئیس ستاد انتخاباتی تنها چهار دقیقه فرصت نقد دیدگاه‌ها و پاسخ به سئوالات و شبهات مطرح شده توسط رقبا در مرحله اول را دارد.

 

 

حجت‌الاسلام علمداری فر گفت: در مرحله سوم مسائل مهم و اساسی استان اردبیل مطرح شده و حاضرین در مناظره نیز چهار دقیقه فرصت اظهار نظر و طرح دیدگاه و ارائه برنامه برای رفع کمبودها و توسعه استان اردبیل را خواهند داشت.

وی به مرحله چهارم این مناظره علمی اشاره کرد و گفت: در این مرحله نیز همانند مرحله دوم رؤسای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل تنها چهار دقیقه فرصت پاسخ به انتقادات و شبهات مطرح شده توسط رقبا در مرحله سوم را خواهند داشت.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل به مرحله پنجم و نهایی این مناظره اشاره کرد و گفت: در مرحله پایانی مناظرات رؤسای ستادهای انتخاباتی تنها چهار دقیقه فرصت جمعبندی مطالب ارائه شده در مراحل قبل را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تمام مراحل برگزاری ماظره از نحوه ترتیب استقرار رؤسای ستادهای انتخاباتی تا نفر آغاز کننده مناظرات و غیره در زمان مناظره به قید قرعه انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: مناظره رؤسای ستادهای انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل با هدف فراهم کردن زمینه‌های مشارکت حداکثری و بصیرانه آحاد مردم پای صندوق‌های رأی و همیاری در انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا طبق شاخص‌های مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت 16.30 روز دوشنبه چهارم تیرماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی فدک برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل در پایان سخنان خود از آحاد مردم حسینی دارالارشاد اردبیل برای حضور در این مناظره و ایجاد نشاط سیاسی در مهمترین رویداد سرنوشت‌ساز کشور در سال جاری دعوت کرد.

 

انتهای خبر/ ج