نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 10211 ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۷

مسئول عقیدتی سیاسی فراجای استان اردبیل:

اخلاق و قانونمندی رمز ماندگاری آیت‌الله رئیسی است

مسئول عقیدتی سیاسی فراجای استان اردبیل به تبیین ویژگی های رئیس جمهور شهید پرداخت و گفت: اخلاق و قانونمندی رمز ماندگاری آیت‌الله رئیسی است.

اخلاق و قانونمندی رمز ماندگاری آیت‌الله رئیسی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«ابصارخبر»، حجت الاسلام و المسلمین سید کمال موسوی در مراسم چهلمین روز شهادت شهادت خدمت در مصلای اردبیل به تبیین ویژگی ها و شاخصه های آیت الله رئیسی پرداخت و گفت:  رئیسی براستی که شهید خدمت بود چراکه در طول خدمت خود جز نامی از رئیس از وی باقی نماند و تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی قانونمند و قانونمدار بود گفت: اوج رفتار و عمل شهید جمهور در انتخابات سیزدهم بود که اخلاق را در مناظرات و رقابت های انتخاباتی از خود به یادگار گذاشت.

مسئول عقیدتی سیاسی فراجای استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: پیام مردم دارالارشاد اردبیل تقوای رئیسی به جهان است و با این پیام با حضور در میدان، رئیس جمهور چهاردهم را  انتخاب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید به شرق و غرب باج نداد و در اوج عزت و اقتدار کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار داد گفت: رئیس جمهور چهاردهم برای تداوم راه شهدای خدمت باید تمام تلاش خود را بکار بندد تا با خدمت بی منت به مردم دین خود را کشور ادا کند.

حجت الاسلام موسوی از اخلاق  و قانونمندی به عنوان رمز ماندگاری آیت الله رئیسی نام برد و گفت: رئیس جمهور شهیدمجری و پایبند به قانون و اخلاق بود.

 

انتهای خبر/ ج